Graba strică treaba. Cum poți capta interesul unui client valoros?

AUTOR Cornel Petrisor  - martie 5, 2024

Conexiune, comunicare, comuniune. Iată secretul vânzărilor. E bine să nu te grăbești atunci când dorești să realizezi lucruri mari în viață.

Chiar și Dumnezeu a avut nevoie de șase zile pentru a termina lucrarea creației. Nimic măreț nu se construiește prin grabă și superficialitate.

Dacă dorești să ai un client valoros, atunci trebuie mai întâi să-i oferi chiar tu valoare. Să transformi un necunoscut într-un prieten presupune ore lungi de interacțiune. Să aduci un prospect indiferent în postura unui client entuziast solicită, iarăși, o cantitate serioasă de timp investit în conversații de calitate.

Maeștrii din lumea vânzărilor vorbesc despre aproximativ șapte ore de interacțiune cu omul venit din piața rece. Clientul nu ia decizia esențială până n-a apucat să vorbească direct cu tine, vânzătorul.

Evident, chiar fără să-ți spună, prospectul va asculta un podcast cu tine, va urmări o conferință postată pe un canal YouTube, va parcurge texte de pe Instagram sau Facebook, va accesa pagina oficială care-ți prezintă brandul personal sau compania (website), va citi recenzii și poate chiar îți va citi ultima carte. Toate aceste interacțiuni reprezintă stâlpii potențiali de încredere a clientului.

Iată sfatul pe care ți-l dau: deschide-i omului inima și mintea, până când el va deschide portofelul.

Nu există vânzare fără publicitate. Cineva din echipa ta e obligat să se ocupe zilnic de captarea publicului. Încălzirea pieței reci, educarea prospecților, familiarizarea audienței cu noile concepte, iată ce anume oferă un plus de încredere. Zilnic noi transmitem atributele brandului personal. Nu e nicio rușine ca-n social media să postezi mesaje care exprimă valorile tale, chiar dacă uneori o faci repetitiv. Mi se pare important, de asemenea, să faci cadouri celor care simți că merită un asemenea gest de generozitate din partea ta.

Statutul delta se obține, așadar, printr-o muncă permanentă de proiecție și manifestare-n afară a ceea ce există deja înăuntru: profesionalismul.

Dacă vrei să încasezi milioane de dolari (sau euro), e bine să fii pregătit să investești zeci de mii de dolari în comunicarea de brand și operațiunile de marketing. E util să ai un scurt video care explică exact cine ești și cu ce anume te ocupi. E vital să dai oamenilor zilnic argumente să vină să te cunoască și să facă o afacere cu tine.

Alocă, așadar, timp de calitate clienților de calitate.

Cornel Petrisor

Timp de peste două decenii, Cornell Petrișor a supravegheat toate operațiunile companiei Cornell’s Quality Construction, Inc., firmă fondată în Bellevue, Washington. Întreprinderea lucrează în colaborare cu o companie-soră, Tile & Marble Quality Service, Inc., pentru a oferi regiunii în care activează o gamă completă de servicii de calitate în ceea ce privește construcțiile rezidențiale. Compania sa este specializată în renovări complete de locuințe, dar și finisaje interioare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Alte Articole